Kauppa- ja toimitusehdot

Tästä löydät tietoa verkkokauppamme ostoehdoista.

Alkaen 1.10.2021

1. Yleistä

Ostoehdot muodostavat yhdessä tilausvahvistuksella vahvistetun tilauksesi kanssa sopimuksen ostoksellesi.

Nämä ostoehdot tulevat sovellettaviksi, kun kuluttajana teet ostoksia Bodytrimm.fi-verkkosivuilla. Kuluttajana asemaasi turvaavat myös kuluttajansuojalain (20.1.1978/38) säännökset.

Kun näiden ostoehtojen perusteella vaaditaan kirjallisia asiakirjoja, asiakirjat voidaan toimittaa sähköpostin, kirjeen tai muun viestin välityksellä.

2. Osapuolet

Myyjänä toimii Thule Digital Oy tai "TRIMM". Myyjää kutsutaan jäljempänä "Me". "Ostaja" on se henkilö, joka on merkitty ostajaksi tilauksessa, jäljempänä ”Sinä” tai ”Ostaja”.

3. Tilauksesi

Vastaanotettuamme tilauksesi vahvistamme tilauksen ja lähetämme siitä automaattisen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lue tilausvahvistus tarkasti läpi sen saatuasi ja tarkista, että tilausvahvistus on yhtäläinen tilauksesi kanssa.

Jos olet tilannut enemmän kuin yhden tuotteen saattaa olla, että saat tuotteet eri lähetyksissä.

Pidätämme oikeuden perua tilauksesi tai osan siitä, jos tilaamasi tuote on päässyt loppumaan.

4. Maksutavat

Kun teet ostoksia Bodytrimm.fi-verkkosivuilla, vastaamme maksun käsittelystä. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää maksutavoista.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tilausyhteenveto sisältää tiedon kaikista tavaraan liittyvistä maksuista, kuten postimaksusta, toimituksesta jne.

Maksutavaksi voit valita jonkin tarjoamistamme maksutavoista. Minimoidaksemme asiattoman pääsyn tietoihisi, korttitietojasi käsitellään suojatun yhteyden kautta. Vastaanotettuamme tilauksesi, varaamme heti ostosumman maksuvälineeltä kaupan loppuunsaattamiseksi. Jos katevaraus ei onnistu, tilaus keskeytetään ja perumisesta tulee sinulle ilmoitus.

5. Toimitus ja myöhästyminen

Tuotteiden toimitus tapahtuu tilausvahvistuksessa ilmoitetulla tavalla. Kannamme riskin tuotteen vahingoittumisesta, kunnes tuote on luovutettu sinulle, toisin sanoen, kunnes olet saanut tuotteen hallintaasi.

Jos tuotteiden toimitus myöhästyy, tiedotamme siitä mahdollisimman pian. Tiedotamme lisäksi siitä, jos ja kun uudelleentoimitus voidaan järjestää, tai jos tuote/tuotteet on/ovat loppuunmyyty. Emme ole vastuussa kolmannen osapuolen tai jonkin muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force Majeure -esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta.

6. Tuotteen palauttaminen

Hygieniatuotteilla ei ole Suomessa täyttä kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Ostoihin myönnetään kuitenkin 14 päivän palautusoikeus, jos palautettava tuote on avaamaton, käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Tilaus hyvitetään, kun tuote on palautunut meille ja saat takaisin sen rahamäärän, jonka olet jo maksanut.  Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Meillä on oikeus korvaukseen muun muassa arvonalennuksesta, joka johtuu pakkauksen tai tuotteen vioittumisesta.

Kaikki tuotteet on palautettava viivytyksettä viimeistään 14 päivässä tuotteiden vastaanotosta. Sinun on itse maksettava palautuskustannukset. Suosittelemme tallentamaan tuotteen seurantanumeron.

Ole hyvä ja ole yhteydessä meihin muista palauttamisen yksityiskohdista.

7. Myöhästynyt tai puuttuva hyvitys

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin uudelleen pankkitilisi. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvitys on lähetetty virallisesti. Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vielä saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen:

8. Reklamaatio

Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen suosittelemme, että mahdollisimman pian tarkistat, että toimitus vastaa tilausvahvistusta, etteivät tuotteet ole vaurioituneet kuljetuksessa tai ettei tuotteissa muuten ole virheitä tai puutteita.

Mikäli tuote on viallinen tai vaurioitunut, voit olosuhteista riippuen vaatia joko virheen korjaamista, uudelleentoimitusta, hinnanalennusta tai kaupan purkamista. Voit vaatia uudelleentoimitusta tai tuotteen korjaamista, jos tämä on mahdollista ilman kohtuuttomia kustannuksia tavaran myyjälle.

Ole hyvä ja ole yhteydessä meihin reklamaation yksityiskohdista.

9. Henkilötiedot

Kun teet ostoksia sivustollamme, meidän on käsiteltävä henkilötietojasi luottamuksellisesti. Kattavan tiedon henkilötietojen käsittelystä saat tietosuojaselosteestamme.

10. Riidan ratkaisu

Osapuolten on pyrittävä ratkaisemaan mahdolliset riidat ensisijaisesti neuvotteluteitse keskenään. Kuluttajana voit kuitenkin aina viedä mahdollisen riitaisuuden kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan verkko-osoite on www.kuluttajaneuvonta.fi. Voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan heidän verkkosivujensa kautta www.kuluttajariita.fi tai postitse:

Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3, PL 306
00531 Helsinki

Osapuolet asiassa ovat myyjä, eli TRIMM, sekä Ostaja. Kaikki riidat on ratkaistava Suomen lainsäädännön mukaisesti. Mikäli asiaa joudutaan käsittelemään tuomioistuimessa, se ratkaistaan siinä käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä sinulla on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka.

11. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot